مقالات

چندین راه جالب و‌ موثر برای استفاده از سررسید

دفتر یادداشت حرفه‌ای چیست

تهیه یک سررسید نو از یک برند معتبر یکی از هیجان انگیز ترین خرید ها می تواند باشد. این اقدام آزادی عمل و هم چنین پتانسیل زیادی دارد. حس باز کردن جلد رو برای اولین بار، بافت کاغذ در دستان شما می تواند بسیار آرامش بخش و در عین حال بسیار ترغیب کننده باشد. گاهی اوقات ، خالی بودن صفحه اول سررسید می تواند لذت بخش باشد و در عین حال این احساس را به شما بدهد که مطمئنا این زیبایی را از بین می برید. شاید حتی ترغیب شوید که صفحه اول سررسید را به عنوان یک شی دکوری بر روی تاقچه کنار سایر مجلات جمع آوری شده قرار بدهید. ما از حس جمع آوری مجموعه بزرگی از مجله های استفاده نشده و حس منحصر به فرد آن آگاه می باشیم. خوشبختانه، پس از چند سال بررسی مجلات، چندین راه برای استفاده جالب و‌ کارآمد از سررسید های زیبا یافته ایم. اگر می خواهید ترغیب به جمع آوری سررسید ها شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

۱- نوشته های صبحگاهی

اگر همواره می خواستید که یک دفترچه مخصوص داشته باشید، پس به شدت به شما پیشنهاد می کنیم که به نوشتن مطالب صبحگاهی اکتفا کنید. پس از سال ها نوشتن، این روش کمک می کند که نوشتن مطالب صبحگاهی به یک عادت تبدیل شود. این روش از کتاب راه هنرمند نوشته جولیا کامرون گرفته شده است. این کتاب یکی از قوی ترین کتاب هایی است که می توانید مطالعه کنید. شما همچنین می توانید تمامی برنامه خود را که در طی آن روز می خواهید انجام دهید در نوشه های صبحگاهی خود بگنجانید و آن را در سررسید خود یادداشت کنید.

سررسید

۲- لیستی از ۱۰۰ چیز مورد علاقه

نوشتن لیست های صدتایی روشی است که از کتاب دفتری برای خود اثر کاتلین آدامز برداشت شده است. یک سررسید فقط برای انجام این کار اختصاص دهید تا متوجه شوید چه تاثیری بر روی شما دارد. شما می توانید برای دستیابی به این 100 چیز مورد علاقه خود زمانی را برنامه ریزی کنید تا بتوانید در زمانی که می خواهید به خواسته های خود برسید و یا اینکه آنها را با توجه به درجه اهمیتی که برای شما دارند دسته بندی کنید. بدون شک به خوبی می دانید که تنها با نوشتن شما نمی توانید به خواسته هایتان برسید بلکه همواره باید برای آنها تلاش کنید.

در مقاله بعدی بیشتر به استفاده های مفید از سررسید خواهیم پرداخت.

امتیاز به این صفحه post