مقالات

مزایای استفاده از سررسید

مزایای استفاده از سررسید

مزایای استفاده از سررسید

در این مقاله می خواهیم به دو مورد از مزایای سررسید که تا به حال در مورد آن صحبت نکرده ایم با شما سخن بگوییم و آنها را به طور کامل برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید تا با اطلاعات جالبی از سررسید روبرو شوید.

جوهر، روحیه و خون

اما مزیتی وجود دارد که نسبت به مزیت های گفته شده کمتر قابل لمس می باشد. نوشتن با جوهر و کاغذ ، کیفیتی متفاوت به فرآیند خلاقیت شما می دهد. ماری گوردون که یکی از نویسنده های مشهور می باشد در این خصوص می گوید:

نوشتن با دست مقداری سخت است، به همین دلیل دستگاه های تایپ اختراع شدند. اما من معتقدم که کار سخت به علت ماهیت فیزیکی که دارد باعث شکوفایی می شود. دخیل بودن جسم، خون و موجودیت قلم و کاغذ ما را به خودمان متصل می کند و به ما یادآوری می کند که در جهانی پر از اختراعاتی هستیم که هر روز ما را از خود دور می کنند.

ارتباط بین روح و کلمات بر روی کاغذ ، که فرقی نمی کند که لیست خرید باشد یا شاهکاری ادبی، با قلم و از طریق جوهر ، از دستان شما به دنیای واقعی وارد می شوند، و باعث می شود که نوشتن بر روی کاغذ تبدیل به فرآیندی متافیزیکی شود. تا وقتی که چیزی ننویسید شاید درک این موضوع کمی سخت باشد.

اما دلیلی وجود دارد که بسیار افراد، جوهر را با خون مقایسه می کنند. جوهر چیزی بیشتر از ابزار می باشد. هنگامی که از آن استفاده می کنید تا ایده ها و نظرات خود را به دنیای واقعی وارد کنید، تبدیل به یک مورد کاملا متفاوت شده و بخشی از شما خواهد شد. خلق کردن از تحربه های اصلی انسان می باشد و آزادی مرکز خلاقیت می باشد.

آزادی در صفحات

وقتی صحبت از خلاقیت می شود، صفحه کاغذی به یک دلیل کاملا مشخص بر صفحه کلید تجهیزات الکترونیکی ارجعیت می یابد: صفحات کاغذی به شما امکان کار کردن و فکر کردن می دهند. شما دیگر محدود به کلیدهای صفحه کلید یا قالب فایل مورد نظر نمی باشید. می توانید کلمات را بدون ترتیب کنار هم قرار دهید، یادداشت بردارید، نوشته ها را خط بزنید، دور موارد مهم خط بکشید و نمودارها و نظرات خود را بنویسید.

البته بیشتر این کارها را در رایانه نیز می توانید انجام دهید اما انجام آن ها وقت گیر است و همانند انجام آن بر روی کاغذ جذاب و واقعی نمی باشد.

اگر چشم ها، دست ها و مغز شما در اختیار ساختار بدون انعطافی که از رایانه تحمیل می شود قرار نگیرد می توانید نهایت خلاقیت خود را بشناسید و آن را به صورت یک ایده در بیاورید.

همانطور که مشاهده نمودید سررسید خوبی های زیادی با خود به همراه دارد که بسیاری از متخصصین به داشتن آن و استفاده از توصیه می کنند. شما نیز برای تهیه سررسید می توانید به سایت ما مراجعه نموده و با مشاهده انواع متفاوت و متنوع سررسید و انتخاب آنها با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و آنها را سفارش دهید.

امتیاز به این صفحه post